Φωτογραφίες: Automedia
Μπορεί οι πρεμιέρες ηλεκτρικών να κερδίζουν έδαφος και τίτλους ωστόσο, με δεδομένο ότι απομένει ακόμα αρκετός καιρός μέχρι να περάσουμε σε μια πλήρως ηλεκτρική εποχή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν αμελούν να βελτιώνουν συνεχώς και τα παραδοσιακά μοντέλα τους.
Εξαίρεση από τον παραπάνω κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελεί το αειθαλές Polo, το οποίο όπως αποδεικνύουν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού προετοιμάζεται να ανανεωθεί με οδηγό τις στυλιστικές και όχι μόνο παρεμβάσεις της νεότερης, όγδοης γενιάς του Golf.
Αρκεί μια ματιά στην όψη του για να διαπιστώσει κανείς τις ομοιότητες με το μικρομεσαίο hatchback της VW με το οποίο δείχνει να μοιράζεται αντίστοιχου σχεδιασμού κεντρικά φωτιστικά σώματα, γρίλια, προφυλακτήρα και εισαγωγές αέρα.
Αντιστοίχως θα ισχύσει και στο πίσω τμήμα όπου τα φωτιστικά σώματα δείχνουν πανομοιότυπα με του Golf ενώ κάτι ανάλογο θα συμβεί και με την συνολική εικόνα όπως ήδη μαρτυρούν οι ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης στο συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο. Την ανανεωμένη εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν η εμπλουτισμένη παλέτα χρωματικών επιλογών αλλά και οι νέου σχεδιασμού ζάντες.
Αυτό που δεν αναμένεται να αλλάξει τόσο είναι το εσωτερικό του καθώς όταν πρωτοεμφανίστηκε η συγκεκριμένη γενιά του Polo, οι Γερμανοί είχαν ήδη φροντίσει να το εφοδιάσουν με άφθονες οθόνες και πλείστες εφαρμογές. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να υπάρξουν βελτιώσεις όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση μιας ακόμα μεγαλύτερης οθόνης για το infotainment αλλά και η υιοθέτηση του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών από περισσότερες εκδόσεις.
Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και με τους κινητήρες όπου δεν αναμένονται κοσμοϊστορικές αλλαγές. Εφαλτήριο για την γκάμα θα εξακολουθεί να αποτελεί τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου σε ατμοσφαιρική εκδοχή ο οποίος θα δίνει τη σκυτάλη σε turbo ίδιας χωρητικότητας που θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό έξι σχέσεων ή αυτόματο επτά σχέσεων κιβώτιο.
Το νέο που θα προκύψει σε επίπεδο μηχανικών συνόλων είναι ο εξοπλισμός του Polo με ήπια υβριδική τεχνολογία καθώς το γερμανικό supermini αναμένεται να επωφεληθεί από το συνδυασμό κινητήρα 1,0 λίτρου με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt όπως εμφανίζεται στην έκδοση eTSI του Golf εξασφαλίζοντας ισχύ 110 ίππων.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα του ανανεωμένου Polo θα πραγματοποιηθεί εντός του έτους, στα τέλη του α΄εξαμήνου.