Είναι πια αποδεδειγμένο ότι το TikTok μπορεί να δημιουργήσει τάσεις αξίας δισεκατομμυρίων στην αγορά των τροφίμων, όπως έδειξε η viral συνταγή feta pasta που εκτόξευσε τις πωλήσεις φέτας ανά τον πλανήτη αλλά και η νέα μανία του butter board.
Οι μεγάλες πολυεθνικές των τροφίμων, λοιπόν, «σαρώνουν» το TikTok ελπίζοντας να βρουν τη συνταγή που θα κάνει viral το προϊόν τους, όμως κάποιες φορές, το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενο.
Όπως το hashtag #PilkandCookies που προωθεί η Pepsi, προτείνοντας στο κοινό να δοκιμάσει φέτος στις γιορτές να βουτήξει τα cookies του μέσα σε ένα ποτό από γάλα και Pepsi.
Milk and cookies are so last year. Rumor has it Santa prefers Pilk…a dirty soda twist that you didn’t see coming @lindsaylohan 🙌 Join the naughty list when you follow @Pepsi & share a 📸 or 🎥 of your 🥤+🥛+🍪 with #PilkandCookies #Sweepstakes and you could win holiday cash pic.twitter.com/KrTNZJxNqW
— Pepsi (@pepsi) December 1, 2022
Πρόκειται για μία παραλλαγή της viral «Dirty Soda» του TikTok, όπου οι χρήστες συνδυάζουν αναψυκτικά με σιρόπι και κρέμα. «Με την άνοδο της τάσης της ‘Dirty Soda’ στο TikTok και σε ολόκληρη τη χώρα, πιστεύαμε ότι το Pilk and Cookies θα ήταν ένας πολύ καλός τρόπος για να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα», ανέφερε ο Todd Kaplan, επικεφαλής marketing της Pepsi, στην ανακοίνωση που εκδόθηκε για την καμπάνια.
Για να κάνει την καμπάνια ακόμα πιο μοντέρνα, η Pepsi χρησιμοποίησε τη Lindsay Lohan, πρωταγωνίστρια της χριστουγεννιάτικης ταινίας του Netflix «Falling for Christmas».
Μάλιστα η Pepsi προτείνει μια σειρά από συνταγές σε όσους θέλουν να πάνε πέρα από το απλό «Pepsi με γάλα». Για παράδειγμα, το Naughty & Ice ανακατεύει την Pepsi με ένα φλιτζάνι πλήρες γάλα, μια κουταλιά της σούπας κρέμα γάλακτος και μια κουταλιά της σούπας κρέμα βανίλιας.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Μετά τη φέτα τι; Αυτή είναι η νέα μανία του TikTok
Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας
Coca Cola: Να γιατί δεν μας λέει τι έχουν μέσα τα αναψυκτικά της
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News