Τα εγκαίνια καταστήματος με έπιπλα και οικιακά είδη στη Σαγκάη ανακοίνωσε χθες Παρασκευή η Louis Vuitton, μπαίνοντας σε μια νέα κατηγορία προϊόντων στην προσπάθειά της να επεκταθεί περαιτέρω στην αγορά πολυτελών ειδών και να προσελκύσει παράλληλα περισσότερους εύπορους Κινέζους πελάτες.
Το κατάστημα είναι προγραμματισμένο να κάνει εγκαίνια την ερχόμενη Δευτέρα και θα δέχεται πελάτες μόνο με ραντεβού. Βρίσκεται σε ένα τριώροφο αρχοντικό που έχει κατασκευασθεί πριν από κάποιους αιώνες, πίσω από την οδό Ναντζίνγκ, την κορυφαία εμπορική περιοχή της πόλης με πολυτελή καταστήματα.
Όπως ανέφερε η εταιρεία που αποτελεί μέλος του ομίλου LVMH, το κατάστημα θα λειτουργήσει δοκιμαστικά για αρκετούς μήνες και εάν τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικά, θα παραμείνει ανοιχτό σε μόνιμη βάση.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του καταστήματος στα μέσα ενημέρωσης στα προϊόντα δεν υπήρχαν τιμές κι ένας υπάλληλος είπε ότι μια κρεμαστή καρέκλα σε φωτεινές αποχρώσεις που σχεδιάστηκε από τους αδερφούς Campana κοστίζει περισσότερα από 700.000 γιουάν (97.860 δολάρια) και μια μικρή λάμπα που μοιάζει με γυάλινο μπουκάλι γάλακτος περιτυλιγμένο σε δερμάτινα λουριά στοιχίζει 40.500 γιουάν.
Ένα μικρότερο πλαϊνό κτίριο είναι αφιερωμένο στην προβολή σχεδίων από τον Frank Chou, του πρώτου Κινέζου σχεδιαστή που επιλέχθηκε από τη Louis Vuitton για να συνεργαστούν στη συλλογή Objet Nomades, όπως είναι γνωστή η σειρά επίπλων και οικιακών ειδών.
Η εύρεση νέων καναλιών ανάπτυξης, ιδιαίτερα αυτών που απευθύνονται στους πλούσιους καταναλωτές, γίνεται ολοένα και πιο σημαντική για τις εταιρείες με είδη πολυτελείας στην Κίνα, καθώς οι δαπάνες για τέτοια είδη βρίσκονται υπό πίεση εξαιτίας των περιορισμών για την πανδημία, την κρίση στην αγορά ακινήτων και την οικονομική αβεβαιότητα.
Τον περασμένο Οκτώβριο σε μια κίνηση πιο προσανατολισμένη στον τρόπο ζωής στην Κίνα, η Louis Vuitton άνοιξε ένα κατάστημα στη πόλη Τσενγκντού στα νοτιοδυτικά της χώρας, που έχει εκθεσιακό χώρο και εστιατόριο.
«Ο όμιλος LMVH προσπαθεί να επανατοποθετηθεί ως μια σύγχρονη μάρκα πολυτελείας αξιοποιώντας νέες οδούς που έχουν απήχηση στις δυναμικές γενιές των Millennials και Gen Z», δήλωσε ο αναλυτής της GlobalData, Μπόμπι Βεργκές, του οποίου η εταιρεία εκτιμά ότι οι πωλήσεις στον κλάδο με οικιακά είδη στην Κίνα θα αυξηθούν στα 782 δισ. δολάρια έως το 2026. Ο ίδιος χαρακτηρίζει τα οικιακά είδη ένα καλό στοίχημα για τη Louis Vuitton, ειδικά στην Κίνα.
«Σε αντίθεση με τους προκατόχους τους που έδιναν προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής, οι ψηφιακοί νομάδες αλλά και οι Κινέζοι των γενεών Gen Y Gen Z δεν έχουν πρόβλημα να επιδεικνύουν τον τρόπο ζωής τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», σημειώνει ο Βεργκές. «Ό όμιλος LMVH στοχεύει να κερδίσει ένα πρώιμο πλεονέκτημα σε αυτόν τον αναπτυσσόμενο χώρο».
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News