Αύξηση 22% κατέγραψε στις πωλήσεις η Jumbo τον Δεκέμβριο του 2022 έναντι του αντίστοιχου μήνα το 2021, «δικαιώνοντας απολύτως» την στρατηγική της όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ομίλου. Συνολικά οι πωλήσεις του 2022 αυξήθηκαν κατά περίπου 14% έναντι του 2021 και κατά 12% σε σχέση με το 2019. «Πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή», αναφέρεται ως στρατηγική της Jumbo.
Για το 2023, η διοίκηση δεσμεύτηκε να ακολουθήσει την ίδια αναπτυξιακή πελατοκεντρική στρατηγική, τηρώντας ταυτόχρονα σταθερούς τους στόχους της επενδυτικής αλλά και της μερισματικής πολιτικής. Επίσης, πρόκειται να δώσει την πρώτη της εκτίμηση για την πορεία των μεγεθών το 2023, εντός του πρώτου τετραμήνου και εφόσον διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα κι έμμεσα τη σχέση προϊόντος και τιμής δείξουν τάσεις σταθεροποίησης. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση: «τα μέχρι σήμερα στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων του Ιανουαρίου του 2023 είναι απλώς εξαιρετικά αλλά η διοίκηση κρίνει ότι είναι μη συνετό αυτή τη χρονική περίοδο να αποτελέσουν βάση για το σύνολο του οικονομικού έτους».
Αναλυτικά για το 2022:
Ελλάδα
Τον Δεκέμβριο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +15% περίπου σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Συνολικά για το σύνολο του έτους 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +14% περίπου σε σχέση με το 2021.
Κύπρος
Οι πωλήσεις κατά τον Δεκέμβριο του 2022 αυξήθηκαν κατά +21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.
Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το σύνολο του έτους 2022 είναι αυξημένες κατά +22% περίπου, σε σχέση με το 2021.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +45% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το σύνολο του έτους 2022 είναι αυξημένες κατά +17% περίπου σε σχέση με το 2021.
Ρουμανία
Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης του +29% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις, στην αγορά της Ρουμανίας, για το σύνολο του έτους 2022, είναι αυξημένες κατά +10% περίπου, σε σχέση με το 2021
Καταστήματα
Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2022 λειτούργησαν δύο νέα υπερ-καταστήματα, ένα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Μυτιλήνη, τον Μάρτιο 2022 και το δεύτερο στη Ρουμανία στην πόλη Sibiu τον Νοέμβριο του 2022.
Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2022, ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 83 καταστήματα:
53 στην Ελλάδα,
5 στην Κύπρο,
9 στη Βουλγαρία
16 στη Ρουμανία.
Επιπλέον, στην Ελλάδα και στην Κύπρο λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-jumbo.gr.
Για το 2023 αναμένεται να λειτουργήσουν δύο ακόμα υπερ-καταστήματα στη Ρουμανία και ένα υπερ-κατάστημα στην Κύπρο. Επίσης, αναμένεται να ξεκινήσει και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία.
Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει παρουσία με 32 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 6 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο). Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα που θα φέρει το σήμα Jumbo και στο Ισραήλ.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News