Η αμερικανική φίρμα παρουσίασε το νέο Venom F5, το νέο της hypercar το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα κατασκευαστεί σε μόλις 24 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν προς 2,1 εκατομμύρια δολάρια.
Κάτω από τις επιφάνειες του φιλοξενείται ένας V8 κινητήρας 6,6 λίτρων ο οποίος έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εξολοκλήρου από την αμερικανική φίρμα που αξιοποίησε αλουμινένια πιστόνια, μπιέλες από σφυρήλατο χάλυβα, εξάτμιση από τιτάνιο και πολλαπλή εισαγωγής από αλουμίνιο.
Τα μεγέθη ισχύος διαμορφώνονται σε 1.818 ίππους και 1.617 Nm ροπής, τα οποία σύμφωνα με την Hennessey εξασφαλίζουν στο Venom F5 τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα και από 0-300 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα, κάτι που σημαίνει απλά ότι είναι ταχύτερο από μονοθέσιο στην F1. To βάρος του περιορίζεται σε 1.360 κιλά κάτι που σημαίνει ότι αντιστοιχούν 1.340 ίπποι ανά τόνο.
Όπως είναι γνωστό, προσφάτως η Hennessey επεδίωξε να καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής αν και υπήρξαν κάποιες διαφωνίες επί της διαδικασίας καθώς σύμφωνα με τις αιτιάσεις υπήρξε απόκλιση στις ταχύτητες που εμφανίζονταν στον πίνακα οργάνων και αυτών που προέκυπταν από τα συστήματα τηλεμετρίας του αυτοκινήτου.
Ωστόσο η αμερικανική φίρμα προτίθεται να επαναλάβει το εγχείρημα στο αεροδιάδρομο της NASA στο Kennedy Space Centre μια διαδικασία που θα κριθεί από ανεξάρτητη αρχή προκειμένου να μην υπάρξει καμία αμφισβήτηση για το αποτέλεσμα.
O στόχος είναι κάτι παραπάνω από 500 χλμ./ώρα ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι τότε τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής κατέχει το Koenigsegg Agera RS με 447,2 χλμ./ώρα.
Αυτό που επίσης αξίζει να επισημανθεί είναι ότι σε αντίθεση με τους περισσότερους εκπροσώπους του πανίσχυρου αυτού είδους το Venom F5 δεν αξιοποιεί τετρακίνηση. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων. Η Hennessey επιχείρησε να ισοσταθμήσει την απουσία μηχανικής πρόσφυσης με την αεροδυναμική όπως είναι προφανές από την πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων στις επιφάνειες του Venom F5. Το αποτέλεσμα είναι αεροδυναμικός συντελεστής 0.39.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς αφετηρία για το αμερικανικό υπεραυτοκίνητο αποτελεί ένα ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο το οποίο ζυγίζει μόλις 86 κιλά. Από ανθρακόνημα αποτελούνται και οι εξωτερικές επιφάνειες του Venom οι οποίες φυσικά έχουν σχεδιαστεί υπό το σκεπτικό του ρεκόρ ταχύτητας.
Από το ίδιο υλικό δε κατασκευάζονται και οι επιφάνειες του εσωτερικού υπό το σκεπτικό του χαμηλού βάρους με μόνη εξαίρεση το τιμόνι και τα καθίσματα που επενδύονται από δέρμα.
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και ειδικά για την περίσταση σχεδιασμένα ελατήρια και αμορτισέρ δια χειρός Penske. Tην εικόνα συμπληρώνουν τα carbon κεραμικά δισκόφρενα της Brembo και δαγκάνες της AP Racing.
Όσοι ελάχιστοι το αποκτήσουν θα έχουν στη διάθεσή τους πέντε προγράμματα οδήγησης, Sport, Track, Drag, Wet και F5. Οι πρώτες τέσσερις επιλογές παραμετροποιούν το traction control και την χαρτογράφηση του κινητήρα αναλόγως τη συνθήκη ενώ η πέμπτη ξεκλειδώνει την πλήρη ισχύ του κινητήρα και του Venom F5.
Παρά τον προσανατολισμό του σε υπερβατικά ρεκόρ, το Venom F5 διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών εμπνευσμένο από τα γραφικά των jets που συνδυάζεται με σύστημα infotainment εννέα ιντσών με λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto ενώ εφοδιάζεται και με κλιματισμό.