Την Κυριακή η φινλανδική ΝΟΚΙΑ, εταιρία – κολοσσός στις τηλεπικοινωνίες, παρουσίασε το νέο της λογότυπο. 

Η εταιρία προχώρησε στην πρώτη αλλαγή του brand identity της για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, στο πλαίσιο  της νέας της στρατηγικής μάρκετινγκ. 

Το νέο logo αποτελείται από 5 διαφορετικά σχήματα – πλεγμένα μεταξύ τους – που συνθέτουν τη λέξη NOKIA.

ΝΟΚΙΑ

Το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα που είχε το παλιό logo – ανάλογα με τη χρήση – έχει αντικατασταθεί με μωβ-ροζ αποχρώσεις.

Όπως είπε στο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος, Πέκα Λάντμαρκ, στόχος είναι να  λανσαριστεί ξανά η ΝΟΚΙΑ ως εξελιγμένη εταιρία τηλεπικοινωνιών γενικότερα.

«Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της Nokia», δήλωσε ο Λάντμαρκ. «Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που εστιάζει πολύ στα δίκτυα και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό από τα παλαιού τύπου κινητά τηλέφωνα».

Πηγή: skai.gr