Η άρση του περιορισμού εξέλιξης των κινητήριων μονάδων κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν είναι σχεδόν σίγουρο πως πρόκειται να αλλάξει τη σημερινή εικόνα του πρωταθλήματος και να εξασφαλίσει το θέαμα και τον ανταγωνισμό που λείπουν τα τελευταία χρόνια από την Formula 1 .
Τα περίφημα «tokens», τα οποία αντιστοιχούν σε τομείς-τμήματα της υβριδικής μονάδας, όπως και ο κανονισμός που όριζε τον αριθμό των “tokens” που θα μπορούσε να «ξοδέψει» μια ομάδα κατά τη διάρκεια της σεζόν θα αποτελέσουν από το 2017 παρελθόν.
Η άρση των περιορισμών στην εξέλιξη των κινητήριων μονάδων θα επιτρέψει σε εκείνους τους κατασκευαστές που στερούνται της απαραίτητης ισχύος ή αντιμετωπίζουν προβλήματα αξιοπιστίας να κλείσουν την ψαλίδα από την κορυφή.
Με τη σειρά του, αυτό θα ενισχύσει τον ανταγωνισμό και ενδεχομένως το θέαμα που λείπει τα τελευταία χρόνια από την κορυφαία μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Παράλληλα, η απόλυτη ελευθερία στην εξέλιξη των κινητήρων είναι πολύ πιθανό να προσελκύσει νέους κατασκευαστές σε ένα πρωτάθλημα που δίχως αμφιβολία στερείται… πλουλαρισμού.
Στην άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, μια τέτοια εξέλιξη οφείλει να φέρει μαζί της νέους κανονισμούς που θα εξασφαλίζουν πως η αναβαθμισμένη εκδοχή ενός κινητήριου συνόλου θα είναι προσβάσιμη και από τις ομάδες-πελάτες ενός κατασκευαστή, ενώ εξίσου σημαντική και απολύτως σχετική με την επιβίωση των μικρότερων ομάδων είναι και η συγκράτηση του κόστους εξέλιξης-διάθεσης μιας κινητήριας μονάδας.
auto.in.gr