Μια υψηλών επιδόσεων τετράτροχη πρόταση θα αποτελέσει το βασικό έκθεμα της DS στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου που πρόκειται να ανοίξει τις πύλες του στις αρχές της επόμενης εβδομάδας στη Γενεύη.
Το E-Tense concept έρχεται σχεδόν έναν χρόνο μετά την πλήρη αυτονόμηση της DS από τη Citroen, υπενθυμίζοντας με τον φουτουριστικό σχεδιασμό του αλλά και με την ιδιαιτερότητα των προδιαγραφών του, το προφίλ που επιχειρεί να υιοθετήσει η νεότευκτη γαλλική φίρμα.
Με μήκος που φτάνει τα 4,12 μέτρα, το E-Tense παραπέμπει με τις αναλογίες του σε ένα αυθεντικό supercar. Άλλωστε με τους 402 ίππους και τα 516 Nm ενός ηλεκτροκινητήρα η γαλλική πρόταση δεν απέχει από τις επιδόσεις ενός υπεραυτοκινήτου.
Για του λόγου το αληθές, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με την DS η αυτονομία που εξασφαλίζουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου στο βάρους 1.800 κιλών E-Tense φτάνει τα 360 χιλιόμετρα όταν αυτό κινείται μέσα στην πόλη ή τα 310 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο.
Οι συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας τοποθετούνται στο δάπεδο του ανθρακονημάτινου σασί εξασφαλίζοντας εκτός των άλλων τον περιορισμό του κέντρου βάρους.
Ανάμεσα στις υπόλοιπες προδιαγραφές του E-Tense, ξεχωρίζουν οι ανεξάρτητες αναρτήσεις, οι τροχοί των 20 ιντσών, η κεντρική οθόνη ελέγχου μεγέθους 10 ιντσών καθώς και ο ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας με τα εννέα ηχεία απόδοσης 640 watt που υπογράφει η Focal.
Aν και οι πιθανότητες το E-Tense να βρεθεί στις γραμμές παραγωγής της γαλλικής φίρμας είναι στην καλύτερη περίπτωση ελάχιστες, αυτό δεν πρόκειται να του στερήσει το δικαίωμα να ελπίζει σε μια διάκριση στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης όπου και θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του.
auto.in.gr