Να… δυσκολεύονται να υιοθετήσουν τη μέθοδο του click away για τις αγορές τους δείχνουν οι καταναλωτές, τη στιγμή που οι πολύ μικρές επιχειρήσεις κάνουν λόγο για μηδενικό τζίρο.
Υποτονική για ακόμα μια μέρα ήταν η κίνηση στην καρδιά του λιανεμπορίου στην Ερμού μέσω της νέα μεθόδου του click away με τους καταναλωτές να βρίσκουν την νέα διαδικασία περίπλοκη.
Σε πρόσφατη έρευνα, στην Περιφέρεια Αττικής, κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας με click away, δείχνει πως 3 στους 10 καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στη νέα μέθοδο πώλησης, άλλοι 3 στους 10 σκέφτονται να ανταποκριθούν, ενώ οι 4 στους 10 δεν το προτιμούν, ενώ συνολικά ο φετινός εορταστικός τζίρος αναμένεται να κυμανθεί στο 35-40% του περσινού να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα και με τα μέχρι τώρα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, ο τζίρος των επιχειρήσεων με e-shop προσεγγίζει το 35% του περσινού τζίρου.
Kαι από την πλευρά τους οι έμποροι μιλούν για μια περίπλοκη διαδικασία, ενώ οι μικρές επιχειρήσεις κάνουν λόγο για μηδενικό τζίρο μέσω της νέα μεθόδου.
Παράλληλα, ανοιχτό το ενδεχόμενο για άνοιγμα του λιανεμπορίου στις περιοχές με χαμηλό επιδιομιολογικό φορτίο -όπως η Κρήτη- άφησε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης.
Σε κάθε περίπτωση, η μέθοδος του click away είναι η μοναδική προς το παρόν διέξοδος των εμπόρων για να βάλουν ξανά ρευστό στα ταμεία τους.