Φωτογραφίες: Automedia
Μπορεί τα MPV να μην αποτελούν την πλέον δημοφιλή κατηγορία ωστόσο προφανώς αποτελούν μια πρακτική λύση με πιστό κοινό. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες premium και μη τα διατηρούν στις γκάμες τους με την BMW να μην αποτελεί εξαίρεση, προετοιμάζοντας τη δεύτερη γενιά της Σειράς 2 Active Tourer.
Το γερμανικό MPV εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό για πρώτη φορά σε δοκιμές εξέλιξης πριν περίπου ένα χρόνο και πλέον, με βάση την υποχώρηση του καμουφλάζ από τις εξωτερικές του επιφάνειες δείχνει, να βρίσκεται στην τελική ευθεία με την πρεμιέρα του να πραγματοποιείται εντός της χρονιάς.
Όπως είναι σαφές παρά το καμουφλάζ οι σχεδιαστές της ΒMW επεφύλαξαν μια ριζικά διαφορετική προσέγγιση για το μπροστινό τμήμα του μοντέλου που εναρμονίζεται με την αισθητική της πρόσφατης Σειράς 2 Gran Coupe, ενώ στις σημαντικότερες αλλαγές συγκαταλέγεται και η αύξηση των διαστάσεων του μοντέλου που θα επαναπροσδιορίσει τον προσανατολισμό και μαζί με την νέα σχεδίαση θα του εξασφαλίσει περισσότερο δυναμισμό.
Αναλυτικότερα, εκτός από την πιο έντονη και προτεταμένη γρίλια, οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν μετακινηθεί και τοποθετούνται πλέον στο πλαίσιο των θυρών ενώ σημαντικές είναι και η αλλαγή στις αναλογίες των γραμμών της οροφής και των παραθύρων που δημιουργούν μια διαφορετική εντύπωση συντείνοντας σε ένα πιο σπορ προφίλ.
Η αύξηση των διαστάσεων θα αφορά και το μεταξόνιο εξασφαλίζοντας περισσότερη άνεση στο εσωτερικό που θα είναι αποκλειστικά πενταθέσιο. Στο πίσω τμήμα προς το παρόν διακρίνονται τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα που θυμίζουν σε μοτίβο την Σειρά 1.
Για την ώρα δεν υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό της αν και δεδομένα η διαμόρφωσή του θα μιμηθεί την σχεδίαση και την τεχνολογία που συναντάμε στις Σειρές 1 και 2 Gran Coupe με κυρίαρχα στοιχεία τις περισσότερες ακμές και την μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η νέα γενιά της Σειράς 2 Active Tourer θα αξιοποιήσει την ίδια εμπροσθοκίνητη αρχιτεκτονική UKL με την Σειρά 1 κάτι που σημαίνει ότι θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά σύνολα. Έτσι, η γκάμα θα αποτελείται από τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,5 λίτρου αλλά και τετρακύλινδρους 2,0 λίτρων με ισχύ από 109 έως 180 ίππους καθώς και diesel από 116 έως 190 ίππους. Αυτό που δεν θα υπάρξει θα είναι έκδοση Μ λόγω του οικογενειακού προσανατολισμού του μοντέλου.
Αντιθέτως η έκδοση που θα είναι εκ νέου διαθέσιμη είναι η plug-in υβριδική η οποία αναμένεται να προσφέρει ισχύ 220 ίππων και τετρακίνηση χάρη στον συνδυασμό ενός ηλεκτρικού μοτέρ με τον κινητήρα βενζίνης του 1,5 λίτρου και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων όπως εμφανίζεται στην Χ1.