Home / Ειδήσεις / Bατόπουλος στο MEGA: «Καμπανάκι» για τον κοροναϊό από την αύξηση των διασωληνωμένων

Bατόπουλος στο MEGA: «Καμπανάκι» για τον κοροναϊό από την αύξηση των διασωληνωμένων

«Έχουμε μπροστά μας ένα μείζον πρόβλημα, το οποίο ελπίζω να καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε» είπε μιλώντας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο καθηγητής Μικροβιολογίας Σχολής Δημόσιας Διοίκησης Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ. Αλκιβιάδης Βατόπουλος αναφορικά με τον κοροναϊό.

Ειδικότερα ο κ. Βατόπουλος αναφέρθηκε στο «μείζον πρόβλημα της αύξησης των κρουσμάτων και κυρίως της αύξησης των διασωληνώσεων». Ανέφερε ως παράδειγμα όσα συνέβησαν με τη ραγδαία αύξηση κρουσμάτων κοροναϊού στο Ισραήλ και τόνισε πως η αύξηση των διασωληνώσεων είναι ένα καμπανάκι ότι ίσως πηγαίνουμε προς μεγάλη αύξηση.

Επέμεινε στο θέμα της τήρησης των αποστάσεων για να μην μεταδίδεται ο ιός.

Ενώ δίνοντας μια εικόνα για τα νέα μέτρα που είναι στο τραπέζι για την Αττική, τόνισε ότι έχουν γίνει προτάσεις από τους ειδικούς που αφορούν στη χρήση μασκών όπως επίσης σε νέους περιορισμούς για τις εκδηλώσεις.

«Η μάσκα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να μην γίνεται διασπορά του ιού και δεν επηρεάζει τόσο την καθημερινότητά μας, συνεπώς πρέπει να είναι πρωταρχικό στη φαρέτρα μας εναντίον του κοροναϊού» είπε μεταξύ άλλων.

«Μάσκα θα φορούν τα παιδιά που μπορούν να την χειριστούν»

Σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων εκτίμησε ότι έγινε μια καλή αρχή και αναμένεται να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα στην πορεία.

«Είμαι βέβαιος ότι τα παιδιά θα πειθαρχήσουν» είπε. Τόνισε ότι όλα τα μέτρα που λήφθηκαν, κινήθηκαν με βάση τα πλαίσια του ρεαλισμού και τις δυνατότητες του υπουργείου Παιδείας και της πολιτείας.

Ερωτηθείς αν υπάρχει περίπτωση η χρήση μάσκας να φέρει λιποθυμική τάση σε παιδιά, τόνισε ότι αν φέρει λιποθυμική τάση τότε το παιδί θα τη βγάλει.

«Μάσκα θα φορούν τα παιδιά που μπορούν να την χειριστούν. Αν κάποιο παιδί για οποιοδήποτε λόγο ζαλιστεί – ακόμη και αν δεν ευθύνεται για αυτό η μάσκα αλλά είναι ψυχολογικό – τότε προφανώς θα βγάλει τη μάσκα».

Πηγή

About ingr