Το τηλεφωνικό κέντρο του Πολυτεχνείου Κρήτης μπορεί να αναλάβει 3000 χρήστες και 400 ταυτόχρονες κλήσεις χάρη στην πλατφόρμα Microbase CommServer της εταιρείας Microbase.
Η Microbase σχεδίασε και παρέδωσε το νέο Τηλεφωνικό Κέντρο του Πολυτεχνείου Κρήτης. Η πλατφόρμα της, Microbase CommServer, βασίζεται στις τεχνολογίες Asterisk και OpenSIPS, λογισμικό ανοικτού κώδικα και ανοικτών τεχνολογιών, τόσο υποδομών όσο και εφαρμογών τελικών χρηστών. Η πλατφόρμα παρέχει στους χρήστες του Πολυτεχνείου Κρήτης υπηρεσίες επικοινωνίας όπως τηλεφωνικές κλήσεις μέσω VoIP, βιντεοκλήσεις, ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων (Instant Messaging), παρουσίας, μεταφορά Voicemail σε Email, Fax σε Email, διασκέψεων και άλλες σύγχρονες και καινοτόμες υπηρεσίες.
Η Microbase αναφέρεται ιδιαίτερα στις «μοναδικές πιστοποιήσεις στις τεχνολογίες που αξιοποιεί», καθώς και στην ευελιξία και τα κοστολογικά πλεονεκτήματα των λογισμικών ανοιχτού κώδικα.
Η Microbase δραστηριοποιείται στο χώρο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και λύσεων από το 2003 και διαθέτει άδεια παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από την ΕΕΤΤ. Βασιζόμενη σε δύο άξονες, της ανάπτυξης εφαρμογών και του σχεδιασμού και υλοποίησης τηλεπικοινωνιακών δικτύων, η εταιρεία δημιούργησε προϊόντα όπως η σειρά τηλεφωνικών κέντρων Microbase CommServer, Microbase miniComm, Microbase CommGate, τα οποία βασίζονται στο Asterisk της εταιρίας Digium. Αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα της τηλεπικοινωνιακής πλατφόρμας Exelysis Contact Center και της πλατφόρμας ασφαλείας για Unified Communications της εταιρίας UMLabs.
πηγή:http://tech.in.gr/news/article/?aid=1500003538#ref=latestarticles