Η VW διανύει την πιο δύσκολη περίοδο στην 78χρονη ιστορία της μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου που σχετίζεται με τις παραπλανητικές εκπομπές ρύπων και τις συνέπειες στο περιβάλλον και στον άνθρωπο.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου -το πρώτο εξάμηνο του 2015- αναζητά τρόπους για να επισκευάσει τα αυτοκίνητα που έχουν το παράτυπο λογισμικό και να μειώσει τις συνέπειες στην φήμη της. Το λογισμικό που φέρουν 11 εκατ. αυτοκίνητα των εταιρειών VW, Audi, Seat και Skoda έχει την ικανότητα, όταν διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και δεν κινείται το τιμόνι του, να μειώνει τις ενδείξεις για τις εκπομπές των ρύπων. Οι Αμερικανοί τεχνικοί ανακοίνωσαν ότι περιορίζει τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου (ΝΟΧ) έως και 40 φορές. Το ΝΟΧ θεωρείται από ειδικευμένους επιστήμονες και γιατρούς μια αιτία για να προκληθεί καρκίνος στους ανθρώπους.
Κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο κ. Στηβ Σίρτης, γενικός διευθυντής της Κosmocar, αντιπροσωπείας των αυτοκινήτων VW, Audi στην Ελλάδα, αναφέρθηκε στο σκάνδαλο.
Τόνισε ότι «αυτό το μεγάλο πρόβλημα θα πρέπει να λυθεί με τον καλύτερο τρόπο και πως έχει εμπιστοσύνη στην VW». Επίσης εκτίμησε ότι τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει η επίσημη ανακοίνωση της μητρικής εταιρείας για την επίλυση του προβλήματος και την αποκατάσταση των παρενεργειών που έχει το παράτυπο λογισμικό.
Χωρίς να δεσμευτεί, εκτίμησε πως «στο τέλος της άλλης εβδομάδας, μάλλον θα ξεκινήσει η γιγάντια ανάκληση σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα». «Οι τεχνικές υπηρεσίες της Κοsmocar είναι έτοιμες και θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να μείνουν ευχαριστημένοι οι πελάτες μας» ανέφερε ο κ. Στηβ Σίρτης.
Σχετικά με τις αντιδράσεις πελατών, ανέφερε ότι «μέχρι τώρα είναι μικρός ο αριθμός των κατόχων γερμανικών αυτοκινήτων, που ανησυχούν για την καλή λειτουργία του κινητήρα». Επίσης σημείωσε ότι «δεν έχει επηρεασθεί η ζήτηση των γερμανικών αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Κosmocar».