Home / Προτεινόμενα / Πώς η Salesforce έγινε το «αστέρι» της Silicon Valley

Πώς η Salesforce έγινε το «αστέρι» της Silicon Valley

Tην περασμένη εβδομάδα, η Salesforce ανακοίνωσε ετήσια κέρδη 2,17 δισ.δολαρίων από τις επενδύσεις της σε εταιρείες τεχνολογίας. Λίγες ημέρες αργότερα, το τμήμα επιχειρηματικού κεφαλαίου της εταιρείας έκανε ένα νέο μεγάλο άνοιγμα. 
Σε μία περίοδο άκρατης ευφορίας για τις μεγάλες αρχικές δημόσιες εγγραφές από τον τεχνολογικό χώρο και την τάση συγκεντρωτισμού στην αγορά λογισμικού, το όνομα της Salesforce δεσπόζει πλέον παντού. Ο διευθύνων σύμβουλος Μάρκ Μπένιοφ αποδείχθηκε ότι έχει εξαιρετικές ικανότητες στο να κάνει συμφωνίες, όταν πρόκειται να αγοράσει ακριβές εταιρείας στον χώρο του clouding, όπως Slack και Tableau. Η μεγάλη όμως επιτυχία ήταν το γεγονός ότι κατάφερε να μετατρέψει τη Salesforce, από μία εταιρεία με πενιχρό ισολογισμό και σε κορυφαία δύναμη της Silicon Valley στον χώρο του venuture capital. 

To 2020, δύο εταιρείες χαρτοφυλακίου της Salesforce – nCino και Snowflake – σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση μετά την εισαγωγή τους στο χρηματιστήριο. Παρουσίασαν από κοινού επενδυτικά κέρδη της τάξης των 1,7 δισ.δολαρίων, εκπροσωπώντας το 78% της συνολικής αύξησης που παρουσίασε η Salesforce στη διάρκεια της επιχειρηματικής χρήσης που έληξε τον Ιανουάριο. 
Επίσης, η εταιρεία πώλησε και τα 2,8 εκατ.μετοχές της στη Zoom πέρυσι, αφού τριπλασίασε την αξία των χρημάτων ύψους 100 εκατ.δολαρίων που είχε επενδύσει στην εταιρεία βιντεοσυσκέψεων στην αρχική δημόσια εγγραφή της το 2019. 

Τα κέρδη αυτά προσφέρουν σημαντικό προβάδισμα στις δραστηριότητες της Salesforce. Από τα κέρδη των 4,38 δολαρίων ανά μετοχή της εταιρείας την τελευταία οικονομική της χρήση, τα 1,75 δολάρια προήλθαν από στρατηγικές επενδύσεις. Επίσης, στον ισολογισμό της Salesforce αναφέρεται ότι οι επενδύσεις της ανήλθαν στην αξία των 3,91 δισ.δολαρίων τον Ιανουάριο, καταγράφοντας αύξηση 100% από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. 
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Πηγή

About moneyreview