Στο απόσπασμα μπαίνουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού οι οποίοι καλούνται να βγάλουν το φίδι από την τρύπα και να ξελασπώσουν την κυβέρνηση και την ανικανότητά της να συλλέξει έσοδα για τα κρατικά ταμεία. Τώρα λοιπόν σχεδιάζεται και… πρόστιμο για όσους δεν έχουν να εξοφλήσουν τα τέλη κυκλοφορίας.
Τα τελευταία χρόνια κάθε τέλος του έτους στις εφορίες γινόταν ένα λαϊκό προσκύνημα από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι αδυνατώντας να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας τους, παρέδιδαν πινακίδες. Αυτό φέτος ίσως αποφευχθεί καθώς η κυβέρνηση σκέφτεται ένα ρηξικέλευθο τρόπο προκειμένου να μην μειωθούν τα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους. Πολύ απλά όποιος θέλει να καταθέσει πινακίδες θα πληρώνει… πρόστιμο!
Ναι, καλά διαβάζετε. Μπροστά στο ενδεχόμενο τρύπας στον στόχο της συλλογής 300-350 εκατ. € που έχει θέσει η κυβέρνηση, τώρα θέτει αντικίνητρα για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Έτσι όποιος έχει την δυνατότητα, θα πληρώσει τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, ενώ όποιος δεν έχει, θα πληρώσει ένα πρόστιμο της τάξεως 300-450 € προκειμένου να μπορέσει να καταθέσει τις πινακίδες του.
Έτσι για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 € για να καταθέσει τις πινακίδες ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 € (πλέον των 660 € που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 €).
Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 €!
Πηγή: http://www.koolnews.gr/