Στη θέση του avatar σου
Το Minecraft VR είναι έτοιμο, δεν απευθύνεται όμως σε παιδιά κάτω των 13 ετών, όπως θα φανερώνει η σχετική σήμανση στο Oculus Store. Δεν έλειψαν οι αναφορές για ζαλάδα -και όχι από παιδιά.
Ενθουσιασμένοι, ακόμα κι αν ζαλίστηκαν, δηλώνουν όσοι φόρεσαν το VR headset των 600 δολαρίων, συνδεδεμένο σε ένα ισχυρό PC με Windows 10.
Είναι, αν μη τι άλλο εντυπωσιακό, να βρίσκεται μέσα στο παιχνίδι, καθορίζοντας τη διαδρομή με το χειριστήριο του Xbox One -μάλιστα, υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στους εικονικούς κόσμους άλλων παικτών, σε mode multiplayer. Επιθεωρείς τα αντικείμενα κοιτώντας τα και επιλέγεις με ένα κλικ, μπορείς να ανέβεις στο cart για μια ανοδική βόλτα σε ένα λόφο, να βλέπεις μπροστά σου τη λάβα ή τα φλεγόμενα βέλη και τους χωρικούς να σε υπερασπίζονται ή να κάνεις μια θεαματική βουτιά στο νερό. Η εμπειρία ήταν πολύ cool”, συμφωνούν τα δημοσιεύματα.
- Chris Kohler, Wired: “First impression: Holy crap, kids are going to flip over this. It’s one thing to build a giant mountain out of low-res blocks; it’s quite another to stare upward and see your massive creation towering over you. “
- Dave Lee, BBC: “Like many VR experiences, it’s utterly absorbing. For those obsessed with Minecraft’s addictive building process, it is a big step up from watching it on a normal screen.”
- Dean Takahasi, VentureBeat: “The preview experience was cool, but it also made me sick from too much motion.” “…you pretty much get a similar experience to what you get on a normal computer or console, except you can look around more easily. You can also see things that you have built from different perspectives. You see everything from a first-person view.” “That was a cool experience that looks great from a first-person VR perspective. But I think they have to do something about the motion sickness, or I won’t be playing this one for very long.”
- Nick Pino, TechRadar: “Dive underwater, and you’d instinctively hold your breath. Ride a minecart, and you’ll feel like you’re moving. Build a castle and, for once, you’ll actually feel like a king.”
Κάποιοι επισημαίνουν ότι, παρά τον ενθουσιασμό που προκαλεί η εμπειρία, το κόστος του είναι μάλλον απαγορευτικά υψηλό για τη μεγαλύτερη μερίδα των δυνητικών χρηστών ιδιαίτερα αυτού του παιχνιδιού.
Εντούτοις, ο Πάλμερ Λάκι, δημιουργός του Oculus VR, τονίζει πως σταδιακά το κόστος θα μειωθεί και η ποιότητα θα αυξηθεί, θυμίζοντας παράλληλα τις υψηλές απαιτήσεις του VR σε hardware και software.
Το Oculus VR θα πωλείται από την άνοιξη αντί 600 περίπου δολαρίων στις ΗΠΑ και απαιτεί ένα ισχυρό PC -από άποψη επεξεργαστικής ισχύος, RAM και κυρίως τσιπ γραφικών.