Απίστευτη καμπάνια στη Δανία για την αντιμετώπιση της υπογεννητικόητας προκαλεί έκρηξη ταξιδιών και γεννήσεων.
Το «κίνητρο» για να πειστούν οι Δανοί να…τεκνοποιήσουν δόθηκε από μια σειρά τηλεοπτικών διαφημίσεων υπό τον τίτλο «Do it For Mom» ή στα ελληνικά και σε ελεύθερη- ελαφρώς περιπαικτική διάθεση- «Κάν’το για τη μανούλα». Το μήνυμα ήταν απλό: κάντε παιδιά για να χαρίσετε χαρά στους γονείς σας και βοηθήστε ώστε να ανακοπεί η διαρκής γήρανση του πληθυσμού.
Προηγήθηκε το “Πηδήξτε για τη Δανία”: