Στο τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 του Κέντρου διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής μπορούν να καλούν οι πολίτες 24 ώρες το εικοσιτετράωρο για να αναφέρουν κάθε είδους πρόβλημα που σημειώνεται στο δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.
Όπως υπογράμμισε ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, πρόκειται για μία καινοτόμο δράση η οποία έχει σκοπό να ενισχύσει την επικοινωνία των χρηστών του οδικού δικτύου με την Περιφέρεια, τόσο για θέματα που αφορούν στη συντήρησή και τη σηματοδότησή του όσο και στη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων που προκύπτουν.
Επιπλέον, επισήμανε ότι η ασφάλεια των πολιτών και η βελτίωση του οδικού δικτύου, είναι ψηλά στην ατζέντα της διοίκησης, όπως αποδεικνύεται και από τα χρήματα που έχουν διατεθεί από την Περιφέρεια και το Επιχειρησιακό της Πρόγραμμα. “Πάνω από 300 εκατ. ευρώ έχουν διατεθεί για ασφαλτοστρώσεις, διαζώματα, παρεμβάσεις σήμανσης και φωτεινών σηματοδοτών. Επίσης τη νέα προγραμματική περίοδο 2021 – 2027 προγραμματίζονται έργα οδικής ασφάλειας που θα ξεπερνούν τα 150 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι σε διάστημα 4 μηνών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphone, μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να στέλνουν υλικό χωρίς να απαιτείται τηλεφωνική κλήση” πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης:
Ενεργοποιείται στα μέσα Απριλίου το 1544 για τη διευκόλυνση των οδηγών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης
Περ. Αττικής – ΕΣΕΕ: Προτεραιότητα ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπορικών ΜμΕ
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News