Το ελληνικό «ζαχαρόσπιτο» επεκτείνεται εκτός Ελλάδος, µε τους ιδρυτές του, παρά την πανδηµία, να σχεδιάζουν το άνοιγµα νέων καταστηµάτων σε Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα, Νότια Αφρική και Κίνα.
«Mια φορά κι έναν καιρό ήταν ο Χάνσελ και η Γκρέτελ, οι οποίοι, αφού περιπλανήθηκαν στο δάσος, βρήκαν ένα υπέροχο ζαχαρωτό σπίτι γεµάτο γλυκά, που έµελλε να γίνει η φυλακή τους»… Το πασίγνωστο αυτό παραµύθι των αδελφών Γκριµ στάθηκε η αφορµή για να δηµιουργηθεί πριν από τρία χρόνια στο κέντρο της Αθήνας το πρώτο ελληνικό «ζαχαρόσπιτο», το «Hans & Gretel», µετατρέποντας την ευφάνταστη αυτή ιστορία σε µια επιτυχηµένη επιχειρηµατική δραστηριότητα µε ραγδαία ανάπτυξη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Μετά τη Γερµανία, τη Βρετανία, την Κύπρο και την Τουρκία, πριν από λίγες ηµέρες άνοιξε τις πύλες του στο Τελ Αβίβ και το πιο πρόσφατο candy shop, προσθέτοντας στο δυναµικό της εταιρείας ένα ακόµα κατάστηµα-σταθµό. Μάλιστα, παρά την πανδηµία και την πίεση στην αγορά της εστίασης, οι ιδρυτές της εταιρείας, Αλέξανδρος Παπαγιαννάκης και Θανάσης Ανυφαντής, έχουν ήδη κλείσει συµφωνίες για τη δηµιουργία καταστηµάτων στα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα, στη Νότια Αφρική και στην Κίνα. «Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα ανοίγει το δεύτερο κατάστηµά µας στη Λευκωσία και από τις αρχές του νέου έτους ακολουθούν τα εγκαίνια των νέων καταστηµάτων µας στο Ντουµπάι, στο Ταΐφ, στο Βελιγράδι και στο Κάιρο, ενώ έχουν κλειστεί συµφωνίες για τη δηµιουργία “Hans & Gretel” στη Νότια Αφρική, στο Χονγκ Κονγκ και στο Μακάο. Παρά το γεγονός ότι οι τελευταίοι εννέα µήνες µάς έχουν φέρει αντιµέτωπους µε πτώση της επισκεψιµότητας και του τζίρου, εµείς ακολουθούµε µια στρατηγική σε επίπεδο µάρκετινγκ ώστε να ξεπεραστεί η πρόκληση της φετινής χρονιάς. Αδιαµφισβήτητα η ανάπτυξη του δικτύου franchise συµβάλλει στην ενίσχυση του brand και στην ενδυνάµωση της εταιρείας, οπότε συνεχίζουµε τις επαφές σε εγχώριο αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Το επενδυτικό πλάνο µας για την επόµενη πενταετία προβλέπει τη λειτουργία 100 καταστηµάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό», λέει αποκλειστικά στη Realnews ο ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, Θ. Ανυφαντής.
“Το επενδυτικό πλάνο μας για την επόμενη πενταετία προβλέπει τη λειτουργία 100 καταστημάτων”, λέει στη Realnews ο ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, Θ. Ανυφαντής ( Στη φωτογραφία, αριστερά ο Αλέξανδρος Παπαγιαννάκης και δεξιά ο Θανάσης Ανυφαντής)
Το επενδυτικό πλάνο
Το όραµα της Hans & Gretel είναι η δηµιουργία ενός τόξου παρουσίας του brand της σε σηµαντικές επιχειρηµατικές και πολιτιστικές µητροπόλεις και έχει ήδη δροµολογηθεί ένα πλάνο πενταετίας όσον αφορά τη διεθνή επέκτασή της. Αυτό συµπεριλαµβάνει τόσο τη δηµιουργία καταστηµάτων σε νέες αγορές όσο και την επέκταση σε αγορές που ήδη έχουν «αποδείξει» τη δυναµική τους, όπως είναι η Κύπρος. Ηδη η εταιρεία, µέσω συνεργασιών franchise, αριθµεί 17 καταστήµατα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Παράλληλα, αέρας ανανέωσης θα φυσήξει και στα υπάρχοντα καταστήµατα της εταιρείας, καθώς η διοίκηση θα προχωρήσει στην ένταξη νέων ειδών στην προϊοντική της γκάµα. Οπως, µάλιστα, αναφέρει ο Θ. Ανυφαντής, «στα άµεσα σχέδιά µας είναι να έχει το κάθε κατάστηµα τις δικές του τοπικές γεύσεις, ώστε να δώσουµε ένα µοναδικό χαρακτήρα, αλλά φυσικά και λίγο από άρωµα Ελλάδας».
Γεύσεις από όλο τον κόσµο
Τα ζαχαρωτά που φιλοξενούν τα καταστήµατα κάθε άλλο παρά συνηθισµένα µπορούν να χαρακτηριστούν, αφού οι ιδρυτές της εταιρείας γυρνούν συνεχώς τον κόσµο δοκιµάζοντας νέες γεύσεις. Τα «Hans & Gretel» διαθέτουν αµέτρητα είδη καραµέλας σε κλασικές ή πιο περίεργες γεύσεις, όπως είναι η καραµέλα blueberry και η pina collada, ζαχαρωτά, βάφλες που τυλίγονται σανχωνάκι έως και παγωτά δικής τους παρασκευής, γρανίτες, αλλά και το διαχρονικό µαλλί της γριάς. Ωστόσο, η φιλοσοφία των καταστηµάτων, όπως τονίζει η διοίκηση της εταιρείας, δεν είναι το να προσφέρει απλά διάφορα είδη γλυκών, αλλά το να δώσει την ευκαιρία στα παιδιά και σε όσους ενήλικους νιώθουν παιδιά να ζήσουν µια συναρπαστική βιωµατική εµπειρία. Ετσι, οι εργαζόµενοι των καταστηµάτων είναι ντυµένοι µε παραµυθένιες φορεσιές και ο πελάτης έχει την ευκαιρία να φωτογραφηθεί µαζί τους και να ζήσει για λίγο τη φανταστική ιστορία των Χάνσελ και Γκρέτελ του παραµυθιού.
Από το Μοναστηράκι
Το µαγικό ταξίδι της εταιρείας ξεκίνησε το 2017 από το µοναδικό κατάστηµα που διέθεταν τότε οι ιδρυτές της στο Μοναστηράκι, προσφέροντας κυρίως γλυκές απολαύσεις στα παιδιά. Οι Ελληνες επιχειρηµατίες κράτησαν στη µητρική εταιρεία το συγκεκριµένο κατάστηµα και επεκτάθηκαν µέσω του franchise στη χώρα µας, αρχίζοντας να δηµιουργούν πολύ γρήγορα και το εξαγωγικό προφίλ της. Σήµερα, η εταιρεία διαθέτει µια αλυσίδα franchise που γνωρίζει διεθνή ανάπτυξη, έχοντας τρία µοντέλα καταστηµάτων από 30 έως 120 τ.µ. Μια τέτοια επένδυση ξεκινά από τα 90.000 ευρώ και φτάνει έως τα 160.000 ευρώ, ανάλογα µε τις προδιαγραφές και τα τετραγωνικά που επιθυµεί ο εκάστοτε επενδυτής. Αξίζει να σηµειωθεί ότι τα τελευταία δύο χρόνια η εταιρεία παρουσίασε αύξηση στον ετήσιο τζίρο της που ξεπερνά το 50%.