Καθώς η πανδημία δημιούργησε τεράστιες απώλειες για την τουριστική κίνηση των κρατών παγκοσμίως ορισμένες χώρες – ιδιαίτερα αυτές που στηρίζονται στον τουρισμό ως «μοχλό» οικονομικής ανάπτυξης – βρίσκουν νέους τρόπους προκειμένου να προσελκύσουν τουρίστες, δίνοντας τους ακόμη και οικονομικές ανταμοιβές.
Ανάμεσα στις νέες «πολιτικές προσέλκυσης» ταξιδιωτών βρίσκονται κουπόνια και σημαντικές εκπτώσεις, προκειμένου να παρακινηθούν να ταξιδέψουν οι «φοβισμένοι» τουρίστες.
Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα ΕΔΩ