Την πρώτη θέση στο δείκτη ικανοποίησης των ξενοδοχείων κατέκτησε η Ελλάδα έναντι των ανταγωνιστών της τον Νοέμβριο του 2022, αποσπώντας συνολική βαθμολογία 86,8%. Στο εντεκάμηνο του 2022, ο δείκτης ικανοποίησης για τα ελληνικά ξενοδοχεία αγγίζει το υψηλότατο 87%, παραμένοντας με διαφορά στην πρώτη θέση έναντι της Κύπρου (85,6%), της Κροατίας (85,1%), της Ισπανίας (83,4%), της Ιταλίας (83,1%), της Τουρκίας (81,6%) και της Γαλλίας (77,7%).
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ, μόνο για τον Νοέμβριο οι επιδόσεις ήταν υψηλές κατά μήκος των δεικτών ποιότητας. Ειδικότερα, τα ξενοδοχεία της χώρας απέσπασαν συνολικά βαθμολογία 90,6% σε ό,τι αφορά την καθαριότητα, αλλά την πρώτη θέση μεταξύ των επτά χωρών απέσπασε η Κύπρος με 91,8%. Σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση, τα ελληνικά ξενοδοχεία απέκτησαν βαθμολογία 89,1%, κατακτώντας την πρώτη θέση έναντι των υπολοίπων. Στο κριτήριο της τοποθεσίας τα ελληνικά ξενοδοχεία απέσπασαν βαθμολογία 87,3%, με την πρώτη θέση να κατακτά η Τουρκία με 90,4%.
Σε ότι αφορά τη σχέση ποιότητας-τιμής, επίσης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 86,8%, ενώ η Ελλάδα απέσπασε 85,1%, Κατά τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ επίσης χαμηλότερη βαθμολογία 83,7% απέσπασαν τα ελληνικά ξενοδοχεία με βάση το κριτήριο της κατηγορίας δωματίων (πρώτη η Ιταλία με 87,7%), στον δείκτη φαγητού-ποτού 82,7% (πρώτη η Τουρκία με 84,3%) και τέλος στη διασκέδαση 77,2% (όπου διακρίνεται επίσης η Τουρκία με 85,1%).
Αστέρια
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ, στο εντεκάμηνο του 2022 υψηλότερη βαθμολογία 88,6% απέσπασαν τα πεντάστερα ξενοδοχεία. Ακολουθούν τα τετράστερα με 87%, τα ξενοδοχεία τριών αστέρων με 86,9% και τέλος τα ξενοδοχεία ενός ή δύο αστέρων απέσπασαν βαθμολογία 86%.
Στην ανάλυση του δείκτη ποιότητας του Νοεμβρίου συγκεκριμένα παρατηρούνται κάποιες διαφοροποιήσεις, καθώς στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 85,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 82,1%. Στο κριτήριο της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων 88,6% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 86,3%. Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 1-2 αστέρων με 91,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 86,6%.
Επίσης, στην κατηγορία της σχέσης ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 86,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 83,7%. Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 87,2% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 80,8%. Ως προς τη διασκέδαση, στην η κατηγορία 5 αστέρων αξιολογείται με 80,7%.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Στην Αθηναϊκή Ριβιέρα έχει ακόμη καλοκαίρι: Υψηλές πληρότητες
Bloomberg: Τα 13 luxury ξενοδοχεία που περιμένουμε το 2023 – Ανάμεσά τους κι ένα ελληνικό
Airbnb: Ποιες περιοχές της Αθήνας δεν άρεσαν στους ξένους;
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News