Στόχος της κυβέρνησης είναι να δημιουργήσει το σχολείο του μέλλοντος, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του μέλλοντος τόνισε ο πρωθυπουργός στην εκδήλωση για την παρουσίαση του Νέου Αναβαθμισμένου Σχολείου που έρχεται το Σεπτέμβριο, στο «Στρογγυλό» Σχολείο που στεγάζει το 1ο Γυμνάσιο, το 1ο ΓΕΛ και το πρώτο ΙΕΚ Αγίου Δημητρίου.
Με αφορμή διαδήλωση έξω από το σχολείο ο Κυριάκος Μητσοτάκης διερωτήθηκε γιατί «ενοχλεί η έννοια της αξιολόγησης, γιατί ανάβει τόσα κόκκινα λαμπάκια;»
«Οι μαθητές αξιολογούνται συνέχεια μέσω Πανελληνίων και Διαγωνισμάτων. Η αξιολόγηση δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Κανείς δε θα απολυθεί, κανείς δε θα χάσει το μισθό του έχει στόχο να κάνει δασκάλους και καθηγητές να γίνουν καλύτεροι» τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. «Μπορούμε να συζητήσουμε για το πώς θα γίνει η αξιολόγηση» πρόσθεσε.
Όπως επισήμανε, η αξιολόγηση δεν έχει μόνο χαρακτήρα βελτιωτικό για κάποιον που δεν αποδίδει καλά, έχει και τον χαρακτήρα της επιβράβευσης.
«Είμαστε εδώ για να σπάσουμε στεγανά και αντιλήψεις που ταλαιπώρησαν και ταλαιπωρούν την εκπαίδευση» ξεκαθάρισε, σημειώνοντας ότι η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ήταν προεκλογική εξαγγελία της ΝΔ.
«Δεν μιλάμε πια μόνο για τη στείρα αποστήθιση που σε ένα βαθμό αυτό εξακολουθεί να ισχύει. Έχει όμως την ιδία σημασία η αποστήθιση; Νομίζω πώς όχι. Πρέπει πέραν του πυρήνα της γνώσης, να υπάρχει κριτική σκέψη, σύνθεση, αξιοποίηση των διαφορετικών πηγών, δεξιότητες, συνεργασία, συναισθηματική ευθύνη, νέα αντικείμενα πέραν του στενού πλαισίου των μαθημάτων, όπως η περιβαλλοντική εκπαίδευση, η δημοκρατία, η υγιεινή διατροφή, η οδική ασφάλεια, η σεξουαλική αγωγή, οι ξένες γλώσσες. Τα παιδιά μαθαίνουν από τα 4 έτη αγγλικά από το νηπιαγωγείο και το νηπιαγωγείο ξεκινά στα 4 έτη» τόνισε.
«Υπάρχουν επαγγελματικές διαδρομές πέρα από το πανεπιστήμιο, επαγγέλματα δημιουργικά και προσοδοφόρα» ανέφερε ακόμα ο κ. Μητσοτάκης.
«Δώσαμε περισσότερες αρμοδιότητες στους εκπαιδευτικούς. Δεν υπάρχει πια όριο θητειών στις εκλογές των διευθυντών» σημείωσε.
Πηγή: skai.gr