Η Περιφέρεια Κρήτης σε συνεργασία με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στην πρώτη διαδικτυακή Έκθεση Food Market Show 2020.
Στο πλαίσιο των νέων συνθηκών της παγκόσμιας αγοράς λόγω της πανδημίας του κοροναϊού, η φυσική παρουσία σε εκθεσιακά γεγονότα και η επαφή των επιχειρήσεων με διεθνείς αγοραστές αναπόφευκτα αποκόπηκε.
Ωστόσο η προώθηση των κρητικών προϊόντων πρέπει να συνεχιστεί και για το σκοπό αυτό, αξιοποιείται η ψηφιακή έκθεση FOOD MARKET SHOW 2020.
Μέσω ενός λειτουργικού και έξυπνου ψηφιακού περιβάλλοντος, δίνεται η δυνατότητα σε 27 κρητικούς παραγωγούς και επιχειρήσεις από όλη την Κρήτη, που παράγουν λάδι, κρασί, αποστάγματα, μέλι, προϊόντα άρτου, βότανα, αλόη, κρέας – αλλαντικά, να έρθουν σε επαφή με προγραμματισμένες B2B συναντήσεις με διεθνείς αγοραστές, από τον κλάδο της οργανωμένης λιανικής, του χονδρεμπορίου, των ξενοδοχείων και της μαζικής εστίασης.
Ενδεικτικά οι χώρες στόχοι είναι: Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Πολωνία, Αυστρία, ΗΠΑ, Ρουμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βέλγιο και Κύπρος.
Σύμφωνα μάλιστα με τα στατιστικά δεδομένα της πλατφόρμας, η Ελλάδα βρίσκεται στις 25 πρώτες χώρες σε επισκεψιμότητα.
Σε δήλωση του ο Αντιπεριφερειάρχης πρωτογενή τομέα Μανόλης Χνάρης αναφέρει: «Η Περιφέρεια Κρήτης, ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει προκαλέσει η πανδημία και συνεχίζει με εναλλακτικά μέσα την στήριξη της προσπάθειας των παραγωγών και των επιχειρήσεων του νησιού για την προώθηση των προϊόντων μας. Η δράση αυτή συνεπώς, συμβάλλει καθοριστικά στην εξωστρέφεια και τη διείσδυση των τοπικών μας προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού, σε μια οικονομική συγκυρία πρωτόγνωρη και εξαιρετικά δύσκολη. Είναι μια συνεχής προσπάθεια, στην οποία δίνουμε βάρος για να αποκτήσει ο παραγωγός την προστιθέμενη αξία που αναλογεί στην ποιότητα των προϊόντων του» .