Ο δίλιτρος TSI κινητήρας έχει αποκτήσει επιπλέον 15 ίππους φθάνοντας τους 280 βελτιώνοντας σημαντικά τις επιδόσεις του.
Έχοντας δεχθεί την «περιποίηση» – μέσα και έξω-της Volkswagen R, το κορυφαίο σπορ coupe Scirocco απέκτησε ακόμη πιο δυναμικά χαρακτηριστικά με νέες εμπρός και πίσω ποδιές, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, διευρυμένα πλευρικά μαρσπιέ, και σύστημα πέδησης 17-ιντσών με μαύρες δαγκάνες φρένων. Το ανανεωμένο σπορ προφίλ του Scirocco επισημαίνεται από το λογότυπο “R”. Οι standard προβολείς Bi-xenon με ενσωματωμένο φωτισμό στροφών και LED φώτα ημέρας, το περίβλημα καθρεφτών σε ματ χρώμιο, οι σήτες στα άκρα του πίσω προφυλακτήρα, οι οβάλ χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης (αριστερά και δεξιά) και η μεγαλύτερη αεροτομή αποτελούν τα νέα διακριτικά του Scirocco R.
Εξατομικευμένα χαρακτηριστικά συνθέτουν μια άκρως σπορ ατμόσφαιρα στο εσωτερικό, με τα νέα επιβλητικά Motorsport καθίσματα εμπρός σε δέρμα / Alcantara με λογότυπο “R” και λειτουργία θέρμανσης και τα επιπλέον όργανα (βελόνες σε μπλε χρώμα) στην κεντρική κονσόλα (πίεση υπερπλήρωσης, χρονόμετρο, θερμοκρασία λαδιού).
Οι επεμβάσεις της Volkswagen R ειδικά στον τομέα των ρυθμίσεων αφορούν:
•Ειδική ρύθμιση «sport chassis» που προσφέρει εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά αλλά και κορυφαία «οδηγησιμότητα» σε καθημερινή χρήση.
•Ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS εμπρός το οποίο εξαλείφει αποτελεσματικά την απώλεια πρόσφυσης, και σε συνδυασμό με τα μεγάλα μετατρόχια εξασφαλίζει μέγιστη σταθερότητα και ασφάλεια με πολύ πιο «φιλικές» αντιδράσεις στο όριο.
•Το σύστημα φρένων για να ανταποκρίνεται πιο αποτελεσματικά στις αυξημένες απαιτήσεις, διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 17-ιντσών, με διάμετρο εμπρός 345 χλστ. και πίσω 310 χλστ.
•Το πρόγραμμα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας περιλαμβάνει νέα λειτουργία Sport Mode, ιδανική σε πολύ γρήγορη οδήγηση με πολλές στροφές – όπως σε πίστα.
Ο δίλιτρος TSI κινητήρας έχει αποκτήσει επιπλέον 15 ίππους φθάνοντας τους 280 βελτιώνοντας σημαντικά τις επιδόσεις του. Το νέο σπορ κουπέ της Volkswagen επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,5” με το6-τάχυτο DSG κιβώτιο και σε 5,7” με το μηχανικό. Η μέγιστη ροπή των 350 Nm παράγεται μεταξύ 2.500 και 5.000 σαλ. με τη μέση κατανάλωση, παρά την αύξηση της ισχύος, να έχει μειωθεί στα 7,9 λίτρα/100 χλμ. με κιβώτιο DSG και 8,0 λίτρα/100 χλμ. με το μηχανικό κιβώτιο . Οι εκπομπές CO2 είναι 185 γρ./χλμ και 187 γρ./χλμ αντίστοιχα.
Το κορυφαίο Scirocco R προσφέρεται στην Ελληνική αγορά σε ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με ενδεικτική λιανική τιμή με απόσυρση €33.590 και €35.990 αντίστοιχα για την έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Πηγή: http://www.skai.gr