Υπό απειλή βρίσκονται τα YouTube Shorts, τα σύντομα βιντεάκια στη ροή της πλατφόρμας, με την μητρική της Google, την Alphabet, να έχει καταφύγει στα δικαστήρια.
Χθες, ο αμερικανικός κολοσσός της τεχνολογίας απέσπασε την πρώτη του νίκη στο δικαστήριο, ανοίγοντας όμως τον δρόμο για την επίλυση της διαφοράς στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας. «Αντίπαλός» της στο δικαστήριο ήταν η εταιρεία βίντεο μικρού μήκους Shorts International, η οποία κατηγορεί τη YouTube ότι η χρήση της λέξης «short» παραβιάζει το εμπορικό της σήμα.
«Αυτή η υπόθεση από άποψη αξίας και σημασίας είναι υψηλά στη λίστα», δήλωσε η δικηγόρος της Google, Lindsay Lane, κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας. Η Google υποστηρίζει ότι σε περίπτωση αλλαγής ονόματος (rebrand) θα υποχρεωθεί να διοχετεύσει υπέρογκα ποσά και να προχωρήσει σε τεχνικές αλλαγές στην πλατφόρμα.
Αρχικός στόχος των YouTube Shorts, τα οποία εγκαινιάστηκαν πριν από περίπου δύο χρόνια, ήταν να ανταγωνιστούν ευθέως το TikTok και τα Instagram Reels της Meta.
Από την πλευρά του ο δικηγόρος της Shorts International δήλωσε ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά επί τουλάχιστον δύο δεκαετίες και χρησιμοποιεί τον όρο «shorts» για να παρέχει σύντομα βίντεο σε διάφορες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του YouTube.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι ο όρος «shorts» και η χρήση του είναι πιθανό να προκαλέσουν την εσφαλμένη εντύπωση στον κόσμο ότι η Shorts εξαγοράστηκε από τη YouTube ή ότι αποτελεί θυγατρική της.
Με τη χθεσινή απόφαση, το δικαστήριο απεφάνθη ότι ο ισχυρισμός της Google για τη βαρύτητα της υπόθεσης υπερισχύει έναντι των ανησυχιών της Shorts σχετικά με την «ανισορροπία των πηγών μεταξύ των δύο μερών», όπως δήλωσε η ίδια η Shorts International.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Διαβάστε επίσης:
Το λάθος του «Willy Wonka» που κόστισε 500.000 λίρες
Ντελιβεράδες κέρδισαν την Uber στην Ισπανία
Πέντε εκατομμύρια δολάρια για…πλαστά έργα τέχνης
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News