Η ιστορία μιας δυναμικής γυναίκας που πάλεψε με την αυτο-αμφιβολία της, για να πραγματοποιήσει το όνειρό της
Στην Xandra Van Wijk, από παιδί, άρεσε να παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια. Σήμερα, είναι η επικεφαλής σχεδιάστρια της ηγέτιδας εταιρείας στο χώρο των mobile games και δημιουργός του Farm Heroes Super Saga.
Μεγαλωμένη στην Ολλανδία και με μεταπτυχιακό στον Βιομηχανικό Σχεδιασμό η Xandra Van Wijk άρχισε να παίζει arcade games, όταν ήταν 4 ετών. Στα 12 της είχε ήδη τερματίσει το Final Fantasy, ενώ στα 19 της έπαιρνε μέρος σε online gaming forums και σε συνέδρια για να μπορέσει με κάποιο τρόπο να διεισδύσει στο χώρο.
Ξεκίνησε την καριέρα της σε μια μικρή ολλανδική εταιρεία παιχνιδιών και στη συνέχεια είχε την τύχη να την προσλάβει η λονδρέζικη King Entertainment – η εταιρεία πίσω από το Candy Crash και άλλα viral mobile games – αρχικά ως designer και ένα χρόνο αργότερα πήρε προαγωγή και έγινε επικεφαλής σχεδιάστρια του παιχνιδιού και δημιούργησε το Farm Heroes Super Saga – κάτι σαν το Candy Crush, αλλά με τα ζώα- το οποίο κυκλοφόρησε τον Ιούνιο.
Ο δρόμος προς την επιτυχία, όμως, δεν ήταν εξαρχής “στρωμένος με ροδοπέταλα”.
Όλα ξεκίνησαν το 2013 όταν πήρε μέρος σε ένα Συνέδριο στο Σαν Φρανσίσκο, στο οποίο κέρδισε σε ένα διαγωνισμό σχετικά με το Candy Crash. Με αυτό το “χαρτί” στα χέρια της αποφάσισε να αιτηθεί για τη θέση του product manager στην εν λόγω εταιρεία λίγους μήνες αργότερα, αλλά τελικά δεν πήρε τη θέση. Παρ’όλα αυτά δεν το έβαλε κάτω και αποφάσισε να στείλει ένα email στην εταιρεία τονίζοντας το πόσο πολύ θα ήθελε αυτή τη δουλειά και πόσο σίγουρη ένιωθε, ότι θα μπορούσε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του ρόλου.
Η King της έδωσε την ευκαιρία που δεν της είχε δώσει την πρώτη φορά και την προσέλαβε επίσημα τον Αύγουστο του 2013.
“H διαδικασία σχεδιασμού ενός παιχνιδιού είναι παρόμοια με τη διαδικασία κατασκευής ενός κτιρίου. Ο game designer είναι ένας διαφορετικού τύπου αρχιτέκτονας”, λέει χαρακτηριστικά η ίδια.
“H διαδικασία σχεδιασμού ενός παιχνιδιού είναι παρόμοια με τη διαδικασία κατασκευής ενός κτιρίου. Ο game designer είναι ένας διαφορετικού τύπου αρχιτέκτονας”, λέει χαρακτηριστικά η ίδια.
Το πρώτο παιχνίδι με το οποίο ασχολήθηκε ήταν το Farm Heroes Saga, ένα απλό παιχνίδι παζλ που αποτελείται από χαρακτήρες που ονομάζεται Cropsies και οι παίκτες πρέπει να αλλάξουν και να τις προσαρμόσουν στις γραμμές του ανά τρία, τέσσερα ή πέντε για τη συλλογή πόντων. Λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του το Farm Heroes Saga, έγινε το δεύτερο μεγαλύτερο franchise της King, μετά το Candy Crush. Έτσι, η εταιρεία αποφάσισε να προσχωρήσει και στη δημιουργία του Farm Heroes Super Saga.
“Τα παιχνίδια είναι μια εναλλακτική πραγματικότητα”, λέει η Xandra Van Wijk. “Ο μεγαλύτερος στόχος μου είναι να δημιουργήσω μια μέρα ένα παιχνίδι που θα μπορώ να παίξω με τις φίλες μου, στις οποίες τα μέχρι τώρα mobile games δεν αρέσουν. Θα ήθελα πολύ να φτιάξω παιχνίδια που θα απευθύνονται και σε αυτούς που τα βαριούνται. Και αν το καταφέρω, νομίζω ότι θα ξεπερνούσα την επιτυχία του Candy Crush Saga”.
Παρόμοιες ιστορίες γυναικών, σαν αυτή της Xandra Van Wijk, που εμπνέουν με τη δημιουργικότητά και το δυναμισμό τους θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε στο Συνέδριο Game Changer: Women of Influence στις 20 Ιανουαρίου.
[Πηγή: Cosmopolitan]