Η ψηλότερη κορμοστασιά (ύψος 1.605 χλστ.) σε συνδυασμό με τη στιβαρή σχεδίαση και την ισχυρή παρουσία, προσφέρουν μία αίσθηση ασφάλειας, προστασίας, αυτοπεποίθησης και χρησιμότητας.
Η αλήθεια είναι ότι μας είχε λείψει. Εδώ και περισσότερο από δέκα χρόνια η απουσία των δυναμικών, ευέλικτων, λειτουργικών και οικονομικών χαρακτηριστικών του Honda HR-V μας είχαν δημιουργήσει μια προσμονή και μια ελπίδα ότι η Honda δεν θα άφηνε ανικανοποίητους τους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους του μοντέλου και ότι σύντομα θα βλέπαμε το λανσάρισμα του νέου «μικρού» SUV της. Και να που έφθασε αυτή η ώρα. Η Honda το Φθινόπωρο του 2014 παρουσίασε μία νέα γενιά συμπαγών SUV στην αγορά που στη βάση της τοποθέτησε το νέο HR-V με κίνηση στους εμπρός τροχούς που αντιπροσωπεύει μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία των crossover:
Το HR-V, με μήκος 4.3 μ., έχει χαρακτηριστική εμφάνιση coupé, τη στιβαρότητα ενός SUV, τους χώρους και τη πολυμορφικότητα ενός MPV και όλα αυτά σε συνδυασμό με επιδόσεις και οικονομία.
Το νέο HR-V αναμένεται να κεντρίσει το ενδιαφέρον των ιδιοκτητών MPV και hatchback μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας αφού συνδυάζει με «ειλικρίνεια» και αξιοπιστία τα στοιχεία της κομψότητας και της αεροδυναμικής ενός coupé και της χρηστικότητας και αντοχής ενός SUV μοντέλου.
Τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας του «φρέσκου» HR-V εντοπίζονται στην εμπρός μαύρη μάσκα, στη coupé φόρμα με τις πίσω λαβές των θυρών να είναι κρυμμένες στην κολόνα C και τους ευμεγέθεις πολυπρισματικούς προβολείς.
Στο εσωτερικό η άνεση του χώρου, τα υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά και ο οδηγοκεντρικός προσανατολισμός του πίνακα οργάνων και της κεντρικής κονσόλας πιστοποιούν ότι το νέας γενιάς HR-V διαθέτει ένα από τα πιο ευχάριστα και φιλικά εσωτερικά στην κατηγορία των crossover μοντέλων. Ο χώρος φόρτωσης είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία με χωρητικότητα 453 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, που μπορεί να φτάσει τα 1.026 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Για το ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό του HR-V «ευθύνεται» η διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο. Αυτή η καινοτόμος διάταξη που δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο τοποθετεί το ρεζερβουάρ χαμηλού προφίλ κάτω από τα εμπρός καθίσματα, κάτι που απελευθερώνει τον υποδαπέδιο χώρο ανάμεσα στα πίσω καθίσματα. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση του συστήματος Magic Seat της Honda που επιτρέπει στο καθένα από τα διαιρούμενα 60:40 καθίσματα της δεύτερης σειράς να υιοθετούν διάφορες διατάξεις για μέγιστη ευελιξία στη μεταφορά ατόμων και φορτίων μέσα στο ευρύχωρο εσωτερικό. Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις με την κορυφαία να διαθέτει ανοιγόμενη πανοραμική οροφή, μοναδική στην κατηγορία.
Το νέο HR-V εφοδιάζεται με δύο κινητήρια σύνολα της σειράς Earth Dreams Technology της Honda. Έναν πολύ αποδοτικό 1.6 i-DTEC diesel (120 PS) και έναν βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC (130 PS. Ο diesel συνεργάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο βενζινοκινητήρας αντίστοιχα είτε με εξατάχυτο μηχανικό ή με CVT.
Συνδυάζοντας υψηλή απόδοση ισχύος με χαμηλή κατανάλωση, ο βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC αποδίδει 130 PS στις 6.600 σαλ. και μέγιστη ροπή 155 Nm στις 4.600 σαλ.. Με αυτό το βενζινοκινητήρα 1.498 κ.εκ., το νέο HR-V επιταχύνει απο 0 – 100 χλμ/ώρα σε 10,7 δεύτερα (μηχανικό κιβώτιο) και 11,2 δεύτερα (CVT ). Η οικονομία καυσίμου μπορεί να φτάσει στην εντυπωσιακή τιμή των 5,2 λίτρα/100 χλμ. (μικτός κύκλος) με εκπομπές CO2 από 120 gγρ./χλμ. – και τα δύο με το κιβώτιο CVT.
Ο turbo-diesel με ψεκασμό common rail κινητήρας 1.597κ. εκ. αποδίδει 120 PS στις 4.000 σαλ. και ροπή 300 Nm στις 2.000 σαλ. και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 10,0 δεύτερα, με αποτέλεσμα να είναι από τα πιο δυναμικά στην κατηγορία του. Με μηχανικό κιβώτιο, η οικονομία καυσίμου είναι εντυπωσιακή 4,0 λίτρα /100 χλμ. (μικτός κύκλος) με εκπομπές CO2 104 γρ. / χλμ. .
Το νέας γενιάς HR-V εφοδιάζεται με μία ευρεία σειρά τεχνολογιών παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη όπως είχαμε την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε κατά τη διάρκεια της πανελλήνιας δημοσιογραφικής παρουσίασης του μοντέλου σε μια μικτή διαδρομή από Αθήνα προς Ναύπλιο και επιστροφή.
Ειδικότερα το HR-V εφοδιάζεται με το City-Brake Active System της Honda που είναι ειδικά σχεδιασμένο για την αποφυγή ή τη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με χαμηλές ταχύτητες. Προαιρετικά διατίθεται το Advanced Driver Assist System της Honda, που χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ, και κάμερες εμπρός και πίσω στάνταρ. Αυτή η ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνει: Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning και High-beam Support System.
Η οδηγική εμπειρία με το νέο HR-V είναι ιδιαίτερα απολαυστική. Η υψηλή θέση οδήγησης εξασφαλίζει άριστη ορατότητα κάτι που διευκολύνει τον οδηγό να κινηθεί με μεγαλύτερη ασφάλεια. Η αίσθηση ευελιξίας ενισχύεται από ένα νέο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση με μοτέρ χωρίς ψύκτρες. Για ελαχιστοποίηση της υποστροφής, η εμπρός ανάρτηση έχει χαμηλότερο εμπρός κέντρο περιστροφής για αύξηση της σταθερότητας ενώ η πίσω ανάρτηση έχει υπερυψωμένο κέντρο. Το αποτέλεσμα είναι μία γραμμική οδηγική συμπεριφορά που κάνει το νέο HR-V ένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα στην κατηγορία crossover στον τομέα της ασφάλειας, κυρίως σε σπορ οδήγηση.
Οι τιμές διάθεσης του νέου HR-V διαμορφώνονται ως εξής ( σε παρένθεση η τιμή με απόσυρση) :
1,5 Comfort MT 23.100 (21.670) €
1,5 Elegance MT 25.100 (23.670) €
1,5 Elegance CVT 27.100 (25.670) €
1,5 Executive CVT 30.990 (29.560) €
1,6 Comfort MT 27.100 (25.670) €
1,6 Elegance MT 29.100 (27.670) €
1,6 Executive MT 33.000 (31.570) €
Πηγή: http://www.skai.gr