Το Facebook ανακοίνωσε μία εξελιγμένη μορφή στοχευμένων διαφημίσεων, εκμεταλλευόμενο τα στοιχεία που συγκεντρώνει από τις διαδικτυακές συνήθειες των χρηστών του.
Για παράδειγμα, από την επίσκεψη σε ένα site που αφορά βιβλία, το Facebook θα αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις που αφορούν βιβλία.
Ακούγεται ανησυχητικό και οι περισσότεροι να φοβούνται ότι παρακολουθούνται, για το λόγο αυτό το Facebook θα δίνει την ευκαιρία σε όλους να απεγγραφούν από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, ενώ παράλληλα οι χρήστες θα μπορούν να σιγήσουν τις διαφημίσεις που δεν τους αφορούν μέσω ειδικών μενού αλλά και να αλλάξουν τις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κοινωνικού δικτύου, η συγκεκριμένη αλλαγή θα γίνει ορατή στο διεθνές κοινό του μέσα στους επόμενους μήνες.
Πηγή:Arpaxtiko.gr