«Αυτό το καλοκαίρι στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, τόσο για εμάς στην Aegean, όσο και για τον ελληνικό τουρισμό γενικότερα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης κατά την ομιλία του στο 12ο συνέδριο της Selectour, του μεγαλύτερου δικτύου ταξιδιωτικών πρακτορείων της Γαλλίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή, στην Αθήνα.
«Μετά από δύο εξαιρετικά δύσκολα χρόνια και μετά από πολλαπλές προκλήσεις, καταφέραμε να έχουμε με επιτυχία ισχυρή κερδοφορία και πράγματι ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα για τον κλάδο μας. Προσφέραμε περισσότερες από 15 εκατομμύρια θέσεις και αναμένουμε να κλείσουμε φέτος με περίπου 12,3 ή 12,5 εκατομμύρια επιβάτες», είπε σχολιάζοντας τις επιδόσεις της φετινής χρονιάς.
«Εχουμε, ήδη, σχεδόν ανακτήσει τα επίπεδα του 2019 και κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία και σιγουριά για μια νέα χρονιά, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που εξακολουθούν να επικρατούν, λόγω της ενεργειακής κρίσης και των πληθωριστικών πιέσεων στην Ευρώπη», τόνισε ακόμη ο κ. Γερογιάννης.
Η σημασία της γαλλικής αγοράς
Μιλώντας ειδικότερα για τη γαλλική αγορά ο κ. Γερογιάννης σημείωσε πως η παρουσία της Aegean στη Γαλλία ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 20 χρόνια με μερικές χιλιάδες επιβάτες και πλέον η αεροπορική έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο που συνδέει μεγάλες γαλλικές πόλεις με δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και προσφέρει στον ελληνικό τουρισμό σχεδόν 1 εκατομμύριο θέσεις.
«Εξίσου ισχυρή, σχεδιάζουμε να είναι η παρουσία μας στη γαλλική αγορά και το ερχόμενο καλοκαίρι του 2023», τόνισε ακόμη ο CEO της Aegean. «Με 17 απευθείας δρομολόγια σε 9 προορισμούς της Γαλλίας από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο σχεδιάζουμε να διευκολύνουμε και να ενισχύσουμε την έντονη ζήτηση που καταγράφηκε από τη Γαλλική αγορά το καλοκαίρι που μας πέρασε, αλλά και φαίνεται να προδιαγράφεται και για το επόμενο καλοκαίρι».
«H AEGEAN δημιουργεί συστηματικά και για περισσότερα από 20 χρόνια τουριστική κίνηση από και προς τη Γαλλία. Έχει μεταφέρει περισσότερα από 10 εκατομμύρια επιβάτες μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας τα τελευταία χρόνια και συνεχίζει να αυξάνει τη δραστηριότητά της κάθε χρόνο. Συνεργάζεται με τον ΕΟΤ και δημιουργεί διαρκώς συνέργειες με τους φορείς της τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα αλλά και τη Γαλλία, όπως η Selectour, για να αναδειχτεί η ελκυστικότητα ακόμη περισσότερων ελληνικών προορισμών και για όλο το χρόνο. Πρωτίστως, όμως προσφέρει μια αναβαθμισμένη και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Μια ταξιδιωτική εμπειρία «φιλοξενίας», αντίστοιχη του πολιτισμού μας και της κουλτούρας φιλοξενίας της χώρας και των ανθρώπων της», υπογράμμισε κατά την ομιλία του.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News