Δεν υπάρχει πιο δημοφιλές και άνετο ρούχο από το φούτερ
Το «ταπεινό» φούτερ έχει ξαναγεννηθεί ως υψηλή τάση στη μόδα για άνδρες και γυναίκες, εμφανίζεται τακτικά σε κορυφαίες πασαρέλες και πωλείται με συνέπεια σε πολυτελείς λιανοπωλητές παγκοσμίως.
Αν νομίζετε ότι τα φούτερ είναι μόνο για την γυμναστική τότε γελιέστε!
Δεν υπάρχουν πολλά είδη ενδυμάτων που μπορούν να επιτύχουν τόση ευελιξία από ένα απογευματινό περίπατο στην πόλη μέχρι έναν ατελείωτο μαραθώνιο Netflix στον καναπέ, το αγαπημένο σας ρούχο δεν θα σας προδώσει ποτέ.
Η άνοδος του φούτερ, στις μετοχές της μόδας, επιβεβαιώθηκε με το επικό «Sci-Fi» του Nicolas Ghesquière για τον Balenciaga και το κλασσικό hoodie με το κεφάλι του ροτβάιλερ από τον Riccardo Tisci για τον οίκο Givenchy, που έγινε ίσως το σήμα – κατατεθέν του διάσημου γαλλικού οίκου για εκείνη την χρονιά, η τιμή τους ήταν ενδεικτική της φήμης τους.
Πρόκειται για μια νέα «φυλή» εξαιρετικά μοντέρνων μπλουζών που είναι άλλοτε κεντημένα (Carven), σατέν (Jason Wu), με μοτίβο python (Reed Krakoff), μπαμπού-τυπωμένο (Balmain) και μεγαλόπρεπα βελούδινα (Lanvin). Για να μην αναφέρουμε τον κεντημένο Πύργο του Άιφελ του Kenzo, την κεφαλή της τίγρης και τις μπλούζες με τα κύματα του Hokusai. Όλοι οι μεγάλοι οίκοι συμπεριέλαβαν το κλασσικό κομμάτι στην σειρά τους.
Το ίδιο σκέφτηκε και ο ελληνικός οίκος υψηλής ραπτικής Celia Kritharioti δημιουργώντας ένα φούτερ ιδανικό για άνδρες και γυναίκες.
«Το φούτερ είναι η επιτομή του streetwear», λέει ο σχεδιαστής μόδας Gordon Richardson, πρώην δημιουργικός διευθυντής του Topman. «Αυτό που ξεκίνησε ως τάση στη δεκαετία του 1990 έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο λόγω της ευελιξίας και της άνεσής του».
Μήπως το hoodie είναι το πιο έξυπνο ρούχο στην ντουλάπα σας;