Oι άνθρωποι που έχουν εκτόπισμα στα κοινωνικά δίκτυα και επηρεάζουν την άποψη εκατομμυρίων ακολούθων τους αποτελούν σημαντικό κεφάλαιο για τις εταιρείες. Και αυτό φαίνεται στην τελευταία επιλογή που έκανε η γνωστή ιταλική εταιρεία πολυτελών ειδών Tod’s, η οποία δημιουργεί χειροποίητα παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ, τοποθετώντας τη σταρ του Instagram Κιάρα Φερόνι στο διοικητικό της συμβούλιο.
Και ο λόγος είναι προφανής: θέλει να επιτείνει τη δημοφιλία της ανάμεσα στους νεότερους καταναλωτές, οι οποίοι ενισχύουν την ανάπτυξη του κλάδου, όπως αναφέρει δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου ΑΜΠΕ. Η τιμή μετοχής της εμφάνισε άνοδο της τάξεως του 5% μετά τη σχετική ανακοίνωση για την 33χρονη Ιταλίδα επιχειρηματία, η οποία όχι μόνο δίνει συμβουλές μόδας και στυλ και ευαισθητοποιεί τους ανθρώπους για κοινωνικά θέματα, αλλά έχει και 23 εκατομμύρια ακολούθους διεθνώς. «Είμαστε σίγουροι ότι η γνώση της Κιάρα για τον κόσμο των νέων ανθρώπων, σε συνδυασμό με την εμπειρία άλλων μελών του συμβουλίου, μπορεί να οδηγήσει σε προσεγγίσεις υπέρ της αλληλεγγύης με επίκεντρο τη νέα γενιά, την οποία πιο πολύ από ποτέ πρέπει να προσέξουμε και να ακούσουμε όσα έχει να μας πει», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της.
Στα τέλη του 2017 η Tod’s εισήγαγε νέα στρατηγική για να απευθυνθεί σε νεότερης ηλικίας καταναλωτικό κοινό. Η πανδημία, όπως ήταν αναμενόμενο, δυσχέρανε τις προσπάθειές της, οι πωλήσεις το 2020 ελαττώθηκαν κατά ένα τρίτο και σηματοδότησαν την πέμπτη διαδοχική χρονιά πτώσης τους.