Στα 163,3 εκατ. ευρώ υπολογίζεται ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα το 2020, επίδοση που ξεπέρασε ακόμη και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, καθώς αποδείχθηκε ότι ο τρόπος αυτός για τις αγορές των βασικών ειδών διατροφής και άλλων προϊόντων πρώτης ανάγκης που υιοθετήθηκε από πολλά νοικοκυριά λόγω πανδημίας ήρθε για να μείνει.
Μαζί με τη μεγάλη αλλαγή στην εικόνα του κλάδου λόγω του κορωνοϊού παρατηρήθηκε και αλλαγή στο προφίλ του καταναλωτή. Ποια προϊόντα «στοκάραμε» εν μέσω πανδημίας.
Διαβάστε περισσότερα στο MoneyReview
Διαβάστε ακόμη στο «MR»:
Brain gain; Όχι ακόμη. 6 Έλληνες του εξωτερικού εξηγούν γιατί
σούπερ μάρκετ
Moneyreview