Τα προϊόντα που επιλέγουν περισσότερο οι Έλληνες κατά τις ψηφιακές τους αγορές εντοπίζει σε σχετική έρευνα η Skroutz. Βάσει στατιστικών που συλλέχθηκαν τους τελευταιους τρεις μήνες (από τις 28 Δεκεμβρίου 2021 έως 28 Μαρτίου 2022) προκύπτουν τα εξής:
Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα & Αξεσουάρ» με τον καταναλωτή να αναζητεί και να αγοράζει κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ ανά σειρά προτεραιότητας.
Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ» με τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο 265€ για αγορά κινητών τηλεφώνων.
Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να επενδύουν και αυτό το διάστημα σε ηλεκτρονικά είδη με την αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών να σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 600 ευρώ για την αγορά laptop και σχεδόν 500 ευρώ για κάρτες γραφικών αντίστοιχα.
Ειδική μνεία αξίζει να γίνει για μια ακόμα από τις δημοφιλείς κατηγορίες «Είδη σπιτιού/ έπιπλα», με την αγορά καναπέδων να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία και τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο περί τα 300 ευρώ.
Αναλυτικά τα προϊόντα και οι τιμές:
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Έρευνα: Τι αγοράζουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο
Έρχεται το τέλος των υπηρεσιών διανομής; Τα 3 προβλήματα που αντιμετωπίζουν
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News