Όσοι είστε φαν του Twitter, δύσκολο να μην έχετε παρατηρήσει τη μπλε σήμανση, ή αλλιώς το μπλε τικ, δίπλα από το όνομα του λογαριασμού.
Ωστόσο ο νέος ιδιοκτήτης του Twitter, Elon Musk, αποφάσισε να προσθέσει κι άλλες τέτοιες σημάνσεις, σε άλλο χρώμα. Κάθε μία μάλιστα θα σημαίνει και κάτι διαφορετικό.
Ειδικότερα, ο Musk δήλωσε ότι οι επαληθευμένοι λογαριασμοί θα φέρουν ένα μπλε σήμα ελέγχου (τικ) για τους απλούς χρήστες-συνδρομητές, ένα γκρι σήμα για τους κρατικούς λογαριασμούς και ένα χρυσό για τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις.
Για όσους δεν γνωρίζουν το μπλε «τικ» δίπλα από το όνομα του λογαριασμού σημαίνει πως ο λογαριασμός είναι επαληθευμένος από το Twitter και κατ΄επέκταση πως δεν πρόκειται για ψεύτικο λογαριασμό.
Ο Musk είχε αναφέρει πως για να αποκτήσει από εδώ και στο εξής ο χρήστης την συγκεκριμένη σήμανση, θα πρέπει να πληρώνει στην εταιρία 8 δολάρια τον μήνα.
Οι έξτρα δυνατότητες που θα έχουν οι συνδρομητές-χρήστες
Αυτή τη στιγμή οι χρήστες πρέπει να πληρώνουν 8 δολάρια το μήνα προκειμένου να αγοράσουν την υπηρεσία μέσω του διαδικτύου, καθώς και 11 δολάρια το μήνα αν διαθέτουν IOS.
Όσοι γίνονται συνδρομητές έχουν μια σειρά από δυνατότητες που δεν είναι διαθέσιμες στους κατόχους κανονικών λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επεξεργασίας των tweets μετά την ανάρτηση.
Το Twitter έχει αναφέρει επίσης πως οι συνδρομητές που θα πληρώνουν συνδρομή, θα βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις και θα μπορούν να δημοσιεύουν και να βλέπουν βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας και καλύτερης ποιότητας.
Σημειώνεται πως πριν αναλάβει ο Musk, ένα μπλε τικ δινόταν δωρεάν από το Twitter. Στόχος ήταν δηλαδή απλώς να επαληθευτεί ότι ο λογαριασμός είναι αυθεντικός.
Η εγγραφή στο Twitter Blue είναι πλέον διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Το κοινωνικό δίκτυο δήλωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει το Blue σε περισσότερες χώρες σύντομα.
Διαβάστε επίσης:
Elon Musk: Τέλος ο λογαριασμός του Twitter που παρακολουθεί το τζετ του
Twitter: Επιστρέφει η συνδρομητική υπηρεσία με νέες χρεώσεις
Πόσες ώρες τη μέρα ξοδεύουμε στα social media – Η πλατφόρμα που κυριαρχεί
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News