Το Twitter εγκαταλείπει το άβαταρ του «αυγού» το οποίο εμφανίζεται τα τελευταία 7 χρόνια σε κάθε νέο λογαριασμό που ανοίγεται.
Την Παρασκευή το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να εισαγάγει μια προεπιλεγμένη εικόνα προφίλ με σκοπό να «απεξαρτηθεί» από τη συσχέτιση με την κακομεταχείριση και το φαινόμενο του trolling στην πλατφόρμα. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα «The Guardian», που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η εικόνα του αυγού είχε χρησιμοποιηθεί από πολλούς χρήστες με σκοπό να «παρενοχλούν» άλλους.
«Αυτό είχε δημιουργήσει μια σύνδεση μεταξύ της προεπιλεγμένης εικόνας του αυγού και της αρνητικής συμπεριφοράς, κάτι που αποτελεί αδικία για τους ανθρώπους που είναι νέοι χρήστες στην πλατφόρμα και δεν έχουν αλλάξει την εικόνα του προφίλ τους», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το Twitter.
Η νέα εικόνα θα ενθαρρύνει τους χρήστες να ανεβάζουν τις δικές τους φωτογραφίες, επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά της η Guardian, επειδή η ανακοίνωση της αλλαγής έγινε στις 31 Μαρτίου, πολλοί χρήστες θεώρησαν ότι πρόκειται για αστείο εξαιτίας της Πρωταπριλιάς. «Το κακό έχει νέο πρόσωπο», σχολίασε σχετικά με τη νέα εικόνα ένας χρήστης του Twitter.