Αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία σε μια διαφημιστική καμπάνια είναι να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου, έτσι ώστε το προϊόν να εντυπωθεί όσο γίνεται καλύτερα στο μυαλό των καταναλωτών. Πασίγνωστα brands ανά τον κόσμο συχνά ζητούν τη συνδρομή της… τέχνης για να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη διαφήμιση που θα τη θυμούνται όλοι για αρκετό καιρό.
Και μια διαφήμιση στο δρόμο είναι πάντα πολύ διαφορετική από ένα τηλεοπτικό σποτ μερικών δευτερολέπτων, ακριβώς επειδή παραμένει αρκετό καιρό σε ένα σημείο, προσδοκώντας να προκαλεί συνέχεια την προσοχή του κόσμου. Και πώς αλλιώς άλλωστε, όταν τεράστιες γλυπτές δημιουργίες γίνονται… έμπνευση και φαντασία στα χέρια των διαφημιστών που θέλουν να ξεχωρίσουν από τα τετριμμένα!