Πόζαρε όπως τα λευκά μοντέλα
Η νεαρή χρησιμοποίησε τις φωτογραφίες εταιρειών στις οποίες ποζάρουν λευκά μοντέλα και έβγαλε ακριβώς την ίδια πόζα δίνοντας την εντύπωση ενός «μαύρου καθρέφτη»
Η Ντέντε Χάουαρντ, είχε μια έξυπνη ιδέα προκειμένου να δείξει στον κόσμο τον ρατσισμό που επικρατεί στη βιομηχανία της μόδας. Η Ντέντε, είναι 27 ετών, μοντέλο, φοιτήτρια της Ιατρικής και μπλόγκερ μόδας, που γεννήθηκε στην Λιβερία, αλλά ζει στο Λος ‘Αντζελες. H ίδια, λόγω του χρώματος και της καταγωγής της, ξέρει από πρώτο χέρι το ρατσισμό που επικρατεί στο χώρο της ομορφιάς.
Η 27χρονη, έφτιαξε, λοιπόν, τη δική της καμπάνια που την ονόμασε «Black Mirror». Στην προσπάθεια της αυτή τη βοήθησε ο φίλος της φωτογράφος Ραφαέλ Ντικρόουτερ. Η ιδέα της ήταν απλή: Χρησιμοποίησε τις αρχικές φωτογραφίες των εταιρειών στις οποίες ποζάρουν λευκά μοντέλα και έβγαλε ακριβώς την ίδια πόζα δίνοντας την εντύπωση ενός «μαύρου καθρέφτη».
Η όλη διαδικασία διήρκεσε περίπου τρεις μήνες. Όπως δήλωσε στον ιστότοπο BuzzFeed News: «Τα πρακτορεία μοντέλων συχνά λένε, μας αρέσει το στιλ σας, αλλά έχουν ήδη ένα μαύρο κορίτσι. Δεν θα πρέπει να περιορίζονται σε μόνο ένα μαύρο κορίτσι, μπορεί να χρησιμοποιούνται περισσότερα από ένα. Είναι σαν να νιώθουν ντροπή εάν εκπροσωπούν την ποικιλομορφία. Είναι πολύ επώδυνο και αυτό με έκανε να νιώθω ανασφαλής και να κάνω κακό στον εαυτό μου». Με τον «Μαύρο Καθρέφτη» ήθελε να στείλει ένα μήνυμα ότι τα έγχρωμα μοντέλα και ειδικά τα μαύρα είναι εξίσου όμορφα όπως τα λευκά και θα πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή των διαφημιστικών εκστρατειών.
Η Χάουαρντ είπε ότι είναι «απίστευτο» και «περίεργο» το ότι δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου έγχρωμα μοντέλα στα περιοδικά μόδας. Είπε ακόμα ότι ο Ντικρόουτερ δούλεψε σκληρά για να κάνει τις φωτογραφίες να είναι όσο πιο «κοντά» γίνεται στις αρχικές.
Για παράδειγμα, είπε, ότι χρειάστηκαν δύο μήνες για να βρεθεί μία παρόμοια μοτοσικλέτα για την αναπαράσταση της διαφήμισης της Guess με την Τζίτζι Χαντίντ.